Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 165.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• [OCG] Savage Strike

Cyber Drache - - YGO: Spoiler-Forum

Beitrag

Savage Strike (OCG) Release: 13. Oktober 2018 (Japan) Insgesamt 80 verschiedene Karten: 6 Ultra Rare 10 Super Rare 18 Rare 46 Common 7. Set des 10. Blocks Zitat: „- Enthält diverse Karten, die mit der Link Summon Mechanik funktionieren. - Ausgeglichene Anzahl an Karten für erfahrene Spieler, Anfänger und Fans des Anime. “

• Legendary Hero Decks Release: 04. Oktober 2018 Jedes Set enhält: - 40 Karten Deck mit 10 Extra Deck Karten basierend auf Aster und sein Destiny HERO-Deck. Enthält zwei neue "HERO" Link-Monster. - 40 Karten Deck mit 10 Extra Deck Karten basierend auf Team Tagnarok und ihr Asen-/Nordisch-Deck. Enthält ein neues Link-Monster. - 40 Karten Deck mit 10 Extra Deck Karten basierend auf Yuto und sein Phantomritter-Deck. Enthält eine neue Fallenkarte und ein neues Link-Monster. - Jedes der 3 Decks enthält…

• Zitat von Sebat1991: „Ich hätte auch noch ne frage zum Set es ist ja im Mai im OCG Erschienen,weiß man dann also welche karten die Setnummer 17/18/19/26/31 haben? Die sind im startpost der spoiler leider nicht angegeben. MfG Sebat “ Merkwürdig, ich dachte ich hätte sie eingetragen. Das wären jedenfalls diese hier: CP18-JP017 Born from Draconis Normal Trap Card During the turn this card is activated, you cannot Special Summon monsters, except with this card’s effect. (1) Banish all face-up LIGHT …

• [OCG] Structure Deck R07 - Undead World Release: 22. September 2018 (Japan) Preis: 1000 Yen Inhalt: - Vorkonstruiertes Deck mit 40 Karten (5 neue Karten) - Jeweils eine neue Promokarte und eine Tokenkarte - Regelbuch - Spielanleitung - Duellunterlage

• Release: 16. August (Europa) Beinhaltet insgesamt 60 Karten, 5 Karten pro Pack (1 Secret Rare, 4 Ultra Rare) 40 Ultra Rares 20 Secret Rares Zitat: „Sound the horns of battle and prepare to Duel! In the twilight of Summer 2018, Shadows over Valhalla will bring Duelists the opportunity to change their own fate and wield the incomparable Mischief of the Time Goddess! Once thought to be too powerful to ever be printed in real life, this classic Spell Card from the original Yu-Gi-Oh! anime skips your…

• CP18-JP002 Summon Dice Normal Spell Card You can only activate a card with this card’s name once per turn. (1) Pay 1000 LP; roll 1 six-sided dice, and apply the effect depending on the result. [*] 1 or 2: You can Normal Summon/Set 1 monster. [*] 3 or 4: You can Special Summon 1 monster from your GY. [*] 5 or 6: You can Special Summon 1 Level 5 or higher monster from your hand.

• [OCG] Deck Build Pack: Hidden Summoners Release: 4. August 2018 (Japan) Inhalt: 45 Karten insgesamt 3 Ultra Rare 12 Super Rare 30 Common (Versteckter Text) DBHS-JP008 Nephthys the Blazing Sacred Phoenix FIRE/Winged Beast - Link - Effect/2400/Link 3 (Linkmarkierungen: Unten Links, Unten, Unten Rechts) 2+ monsters, including a Ritual Monster (1) This card gains the following effect(s) based on the number of Ritual Monsters used as its Link Material. • 1 or more: This card cannot be destroyed by ba…

• [TCG] Mega-Tins 2018

Cyber Drache - - YGO: Spoiler-Forum

Beitrag

[TCG] Mega-Tins 2018 Release: 30. August 2018 Inhalt: Jedes Mega-Pack enthält 1 Secret Rare, 1 Ultra Rare, 1 Super Rare, 1 Rare und 12 Common Karten, inklusive Karten aus den folgenden Booster-Erweiterungen: Maximum Crisis, Code of the Duelist, Circuit Break und Extreme Force ------------------------------------------------------------------------------ Mega Tin (Jaden Yuki) Inhalt: - 3 x 16-Karten Mega-Packs mir Karten aus Maximum Crisis, Code of the Duelist, Circuit Break und Extreme Force - E…

• *Klopf* *Klopf* Ich möchte ja ungern stören, aber ist es villeicht möglich, dass ihr wieder zum Thema "Cybernetic Horizon" zurückkehrt? Wenn ihr weiter über die verschiedenen Anime-Serien und die dort entandenen "Spielfehler", "Regelbrüche" und sonstiges diskutieren wollt, gibt es hier einen dafür geeigneteren Thread, den ihr eigentlich können dürftet.

• Soul Fusion (OCG) Release: 14. Juli 2018 (Japan) Insgesamt 80 verschiedene Karten: 6 Ultra Rare 10 Super Rare 18 Rare 46 Common 6. Set des 10. Blocks Zitat: „Enthält die neusten karten aus der Anime-Serie Yu-Gi-Oh! VRAINS, sowie neue Karten mit denen man mindestens ein brandneues Themendeck erstellen kann. “ SOFU-JP001 Clock Wyvern WIND/Cyberse - Effect/4/1800/1000 You can only use this card name’s effect once per turn. (1) If this card is Normal/Special Summoned: You can halve this card’s ATK, …

• Aus einem neuen Pressebericht von Konami: Rounding out the month on July 27 is Cybernetic Horizon, the first all-new 100-card booster set of the 2018-2019 Dueling season! Like May’s Flames of Destruction, this set will include 12 never-before-seen World Premiere cards. Cybernetic Horizon includes new cards from Yu-Gi-Oh! VRAINS, revisits popular Deck themes introduced in the Yu-Gi-Oh! GX and Yu-Gi-Oh! 5D’s eras, and includes cards that enhance strategies from Code of the Duelist, Circuit Break, …

• Aus einem neuen Pressebericht von Konami: Also in June, the Battles of Legend: Relentless Revenge special booster set combines often-requested cards from each of the first five Yu-Gi-Oh! animated series, printed for the very first time, with new cards from Yu-Gi-Oh! VRAINS, high-demand cards from current competition, and cards targeted at Duelists who want to play with Deck strategies and themes released over the past year and into the next one! Each 5-card pack contains 4 Ultra Rares and 1 Secr…

• Hab bereits die erste Folge von Fate/Extra Last Enocre ohne Sub gesehen und die erste Folge der Adaption hat auf jeden Fall bereits einen postiven Eindruch bei mir hinterlassen, bei einer so Süß dargestellten Nero aber auch nicht sonderlich schwer und ich mag Fate/Extra. Ohne Subs hab ich zum einen geschaut, weil ich einfach nicht mehr abwarten konnte udn weil ich schauen wollte, wie viel von meinem Wissen mir nutzt, um auch ohne SUbs mit zu kommen... mein WIssen hilft mir hier nur bedingt .^^ D…

• Release: 28. Juni (Europa) Beinhaltet insgesamt 100 Karten, 5 Karten pro Pack (1 Secret Rare, 4 Ultra Rare) 65 Ultra Rares 40 Secret Rares Zitat: „Battles of Legend: Relentless Revenge combines often-requested cards from each of the Yu-Gi-Oh! animated series, printed for the very first time, including new cards from Yu-Gi-Oh! VRAINS, high-demand cards used in current competition, and cards targeted at Duelists who want to play with Deck strategies and themes released over the past year and into …

• Cybernetic Horizon (TCG) Release: 26. Juli 2018 (Europa) Enthält 100 Karten, davon 8 Secret Rare 10 Ultra Rare 14 Super Rare 20 Rare 48 Common Zitat: „Past and present collide in Cybernetic Horizon, the first 100-card booster set of the 2018-2019 Dueling season! This set modernizes popular themes from the Yu-Gi-Oh! GX, 5D’s, and ZEXAL eras, provides brand-new Link Monsters, and new cards to bolster strategies introduced in Code of the Duelist, Circuit Break, Extreme Force, Flames of Destruction,…

• [TCG] Lair of Darkness Structure Deck Release: 19. April 2018 (Europa) Inhalt: - Vorkonstruiertes Deck mit 41 Karten (2 Ultra Rare/3 Super Rare/36 Common) - 1 Tokenkarte - 1 Regelbuch - 1 Spielanleitung - 1 Duellunterlage SR06-EN000 Lilith, Lady of Lament SR06-EN001 Darkest Diabolos, Lord of the Lair SR06-EN002 Ahrima, the Wicked Warden SR06-EN003 Duke Shade, the Sinister Shadow Lord SR06-EN004 Diabolos, King of the Abyss SR06-EN005 Lich Lord, King of the Underworld SR06-EN006 Prometheus, King o…

• [TCG] Dark Saviors Release: 24. Mai 2018 Inhalt: 20 Secret Rares 40 Super Rares Zitat: „May’s 60-card booster set, Dark Saviors, gives a classic horror movie monster the powers it’s known for and introduces brand-new Deck themes for both novice and advanced Duelists! All of the necessary themed cards for each of these Decks can be found in Dark Saviors, but they can also be augmented using cards from Flames of Destruction, Extreme Force,and Structure Deck: Lair of Darkness. Dark Saviors reinvent…

• Zitat von Nekroz-Power: „A new Rarity Collection is coming early next year to the OCG -has reprints of popular cards -every card is super rare or higher rarity -on sale feb 10th next year bin gespannt was für ein Produkt das is... was drin is... und ob mir das bekommen... WANN...??? “ Die neue Rarity Collection wird sehr wahrscheinlich nicht im Westen erscheinen. Die letzte ist schließlich auch nicht hier erschienen.

• Flames of Destruction (TCG) Release Date: 3. Mai 2018 (EU) Enthält 100 Karten, davon 8 Secret Rare 10 Ultra Rare 14 Super Rare 20 Rare 48 Common (Versteckter Text) ..:: WORLD PREMIER CARDS ::.. FLOD-EN000 Kai-Den Kendo Spirit WIND/Warrior - Pendulum - Spirit - Effect/5/2400/1000 When this card is Normal Summoned: You can choose 1 card in your Pendulum Zone, and send to the Graveyard all cards your opponent controls in the same column as that card. Once per turn, during the End Phase, if this car…

• DP19-JP021 Armed Dragon Catapult Cannon LIGHT/Machine - Fusion - Effect/10/3500/3000 “VWXYZ-Dragon Catapult Cannon” + “Armed Dragon LV7” Cannot be Special Summoned unless you have Special Summoned all the above cards during this Duel. Must first be Special Summoned (from your Extra Deck) by banishing the above cards you control and/or from your Graveyard. (You do not use “Polymerization”.) (1) Your opponent’s cards and effects that have the same name as any banished card cannot be activated. (2)…