Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 1.000. Es gibt noch weitere Suchergebnisse, bitte verfeinern Sie Ihre Suche.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• noch einmal, dan is´es geschafft... hoffe die Teile kommen dan irgendwann mal nu in einem Set, natürlich dan in Secret... und wenn´se mehr solche Artworks noch bringen... die mir bis etz nu net haben... bitte nicht mehr so... sondern in irgendeinem Set... etcg.de/forum/index.php/Attach…8144fa082677f83ba1a4f18a6

• 2 mal reicht... und ein paar Karten noch 3 mal rangeholt... etcg.de/forum/index.php/Attach…8144fa082677f83ba1a4f18a6

• Was hört ihr gerade?

Nekroz™ - - Musik & Medien

Beitrag

es is Zeit für die Dartz-Karten... youtube.com/watch?v=eWws1VM7iW0

• [TCG] Mega-Tins 2018

Nekroz™ - - YGO: Spoiler-Forum

Beitrag

[TCG] More Contents for 2018 Mega Tins Confirmed Set Contents: Every tin comes with: 3 x 16-card Mega-Packs. Each Mega-Pack contains 1 Secret Rare, 1 Ultra Rare, 1 Super Rare, 1 Rare and 12 Common Cards, including cards from the following booster sets: Maximum Crisis, Code of the Duelist, Circuit Break, and Extreme Force - 5 variant cards: 1 Secret Rare Card, 2 Ultra Rare Cards & 2 Super Rare Cards - 1 Ultra Rare Token Card

• The last cards of the set descends, and of course, one of them is a pun. 0ef7f0cd.jpg SOFU-JP080 Subayaki ha Sanmon no Toku (Lit: Nimbleness is one of the Three Virutes/Eng: The Nimble Manta Catches The Worm) Normal Trap Card You can only activate this card’s name once per turn. (1) If the monsters on your field are three non-Token monsters with the same name: Add 3 monsters with the same name from your Deck to your hand, but for the rest of the turn, you cannot Normal or Special Summon monsters…

• The names of the bosses of the other two themes in Hidden Summoners are revealed! d4bbd297.jpg Uruwashi no Mayakashi – Youko (Beautiful Mayakashi – Youko) “Ah, how unfortunate. The flames of our ghostly realm will soon snuff out any insolent flickers…” TL note: “Mayakashi”, using the kanji for “magic/evil” and the “bewitching” kanji from “youkai”, is a play on the “ma” reading of the “magic” kanji and the word “ayakashi”, another word essentially meaning “apparition/youkai” When written without …

• A mysterious ace monster appears in Soul Fusion. DhurMv-U8AAzCgV.jpg SOFU-JP045 Orphegor Orchestrion Link 4 DARK Machine Link Effect Monster ATK 3000 Links: Top, Top Right, Bottom Left, Bottom Materials: 2+ Effect Monsters including an “Orphegor” monster You can only use the (2) effect of this card’s name once per turn. (1) While this card is linked, it cannot be destroyed by battle or card effects. (2) You can target 3 of your banished Machine monsters; Return them to the Deck, also, if your op…

• Was hört ihr gerade?

Nekroz™ - - Musik & Medien

Beitrag

weils Video geil is... youtube.com/watch?v=RVd_71ZdRd…DqIwiHYH74hSDz68tEIk47Zp7

• also ich schau gerade den 4teil von Digimon-Tri an, und den Anime Higurashi... die Box hat was hergemacht, vorallem die Mini-Machete... solche extras könnten manche anderen auch mal machen... etcg.de/forum/index.php/Attach…8144fa082677f83ba1a4f18a6etcg.de/forum/index.php/Attach…8144fa082677f83ba1a4f18a6

• This month’s VJump promo is revealed! EDIT: Quick correction on the (2) effect – a monster must be discarded. D46E1C06-1E6C-4C33-815E-1703B9B1D6BA.png VJMP-JP152 Cyber Dragon Nächster LIGHT Machine/Effect LV1 200/200 You can only use this card’s (2) and (3) effects once per turn each. (1): This card’s name becomes “Cyber Dragon” while on the field or in the GY. (2): You can discard 1 other monster from your hand; Special Summon this card from your hand. (3): If this card is Normal or Special Sum…

• [TCG] Shadows in Valhalla

Beitrag

For three core cards of the Valkyrie theme. e0a773d9ly1ft3j1z1zebj20gq0gogo0.jpg - Valkyrie Brunhilde (Secret Rare) - Mischief of the Time Goddess (Secret Rare) - Ride of the Valkyries (Secret Rare)

• unknown-54.png könnte aber ne Zauber oder Falle sein...

• für die Fate-Fan´s: am 26. Oktober erscheint auf DVD & BLU-RAY... Fate/stay night Heaven´s Feel I. Presage Flower Emiya Shirou ist ein junger Magier, der in Fuyuki die Homurahara Akademie besucht und als Nachfahre von Kiritsugu Emiya geradezu prädestiniert ist, in den anstehenden Kampf um den Heiligen Gral verwickelt zu werden. Und so stolpert er natürlich auch eines Tages nach der Schule in den Kampf zwischen zwei sogenannten Servants, mythischer Heldengeister, die im Namen ihrer Master eben di…

• The card from yesterday has been revealed in full, and he’s a god on vaykay. Dhf60UaV4AAv0-8.jpg SOFU-JP049 Tokonatsu no Kaminari Summer (Kaminari Summer Vacation) Link 2 LIGHT Thunder Link Effect Monster ATK 1600 Links: Bottom Left, Bottom Right Materials: 2 Thunder monsters (1) Once during each of your opponent’s turns (Quick Effect): You can discard 1 card, then target 1 non-Link Thunder monster in your GY; Special Summon it to your zone this card points to.

• also die DANGER - Karten hol ich mir schon... ABER... wenn man sie spielt, GEFAHR Bigfoot, GEFAHR Nessie also ich hoffe die werden dan lieber mit Bigfoot-Gefahr und Nessie-Gefahr rausgegeben, hört sich für mich besser an... wer bitte wollte nicht schon immer ein GEFAHREN-DECK Spielen... ich frag mich ja, was da noch so kommt... zählt da eigentlich auch der Kobold dazu...

• A new Link Monster has shown up on Twitter, but you’ll have to wait to find out all the details. Dhf6az8VQAA3pQw.jpg Konami has stated its name will be patterned as such, which is useless to most of our readers.『○○の○○○○○○○』 But basically each blank spot represents a Japanese character (Kanji, Hiragana or Katakana) that will be in the card’s name!

• The new Fusion Boss monster for Gravekeeper’s has finally revealed its true identity! download.png SOFU-JP035 Hakamori no Inousha (Gravekeeper’s Esper) Level 7 DARK Spellcaster Fusion Effect Monster ATK 2000 DEF 2000 Materials: 2 “Gravekeeper’s” monsters You can only use the 3rd effect of this card’s name once per turn. (1) This card gains 100 ATK and DEF by the total original Levels of its Fusion materials x 100. (2) If “Necrovalley” is on the field, this card and cards in your Field Zone canno…

• [TCG] Legendary Hero Decks

Beitrag

wohl eher Künstlerkumpel... also ich finde die HERO´s haben es verdient... auch wenn mich mehr die Phantomritter interessieren... hoffe da is XYZ-Drache dabei... wird eh geholt...

• Starter Deck: Codebreaker Check List YS18-EN... (Versteckter Text)

• A picture of a monster cutout that’s on display at Konami partner stores throughout Japan, advertising Soul Fusion. Sword-SOFU.png