Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 1.000. Es gibt noch weitere Suchergebnisse, bitte verfeinern Sie Ihre Suche.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• die einzigste Karte die man aus dem Set braucht, is diese hier... etcg.de/forum/index.php/Attach…df583484635154a0f372e3390

• Zitat von C-O-N-A-N: „Zitat von Nekroz™: „Harpie’s Pot of Avarice. “ zu langsam XD gabs schon auf der seite 3 “ es kommt nur auf die Reprint´s an...

• kann man nicht einfach mal bei uns so ein VRAIN´S-PACK rausbringen, mit Reprint´s wo man eh scho lang genug wartet-/ warten muss... :-/ so hätte man alle Link´s wenigstens gleich... befed035.jpg LVP2-JP004 Charging Gaia the Fierce Knight 19936b13.jpg LVP2-JP067 D/D/D High Flame King Genghis

• Harpie’s Pot of Avarice. Dps0IbkVsAAkJoR.jpg DP21-JP004 Harpie no Hane Yasume (Harpie’s Feather Roosting) Normal Spell Card You can only activate a card with this card’s name once per turn. (1) Target 3 “Harpie Lady” and/or “Harpie Lady Sisters” in your GY; return them to your Deck, then draw 1 card OR if you controlled a Level 5 or higher “Harpie” monster when you activated this, draw 2 cards. After this card is activated, you cannot Special Summon monsters, except WIND monsters for the rest of…

• With some minimal text updates. Dpm885oVAAApQAh.jpg Black Garden has always had a few weird rulings that have been revised over the years, specially on who summons the Rose Tokens, in which cases, and so on. This new text is more modern and also has a few small changes like only activating the (1) effect when monsters are summoned face-up, as well as the Rose Token’s Summon being non-simultaneous with the ATK halving. In general, the card still works exactly as you remember it, and only some min…

• [OCG] Structure Deck - Soulburner

Nekroz™ - - YGO: Spoiler-Forum

Beitrag

Including a starter Link for Salamangreats to get your Deck going. 411_20181011044646_IaWaNFyKkwDYX3yiB4X6P3z2X4sviGtoeDCrG01rm2F8u3gvv3rAvg0IYj16pikH.png SD35-JP040 Salamangreat Heatleo (Alternate Art) As noted by its number, this likely means one card in the Deck has two copies. SD35-JPP02 Salamangrate Veilynax / Salamangreat Veilynx Link 1 FIRE Cyberse Link Effect Monster ATK 500 Link: Bottom Materials: 1 Level 4 or lower Cyberse monster You can only activate the 1st and 2nd effects of this c…

• Zitat von Oobdeluxe: „Hmm wann kommt der Cyber Angel Support nach Deutschland? Auch am Januar? Oder müssten wir da noch länger warten? “ Erscheinungstermin: 10. Januar 2019

• Zitat von kartenmax: „Ich habe mal eine Liste der Deutschen namen erstellt da auf YGO Wiki noch keine war, wenn jemand dort Unterwegs ist kann er sie ja gerne einfügen: “ nicht bös gemeint, aber vielleicht mal auf Seite 17 Gucken...

• Cyber Angel Support New Cyber Angel support for the Heroine Duelist Pack, who knew? 404_20181010102914_JHruDVI6ae9auo1vlhLKvlbgaJ4kwn75unov8wrYOow6Tlq4I1C2aeY0lQaX3WRo.png Cyber Angel Izana Light Fairy / Ritual / Effect LV8 2500/2600 You can Ritual Summon this card with “Machine Angel Ritual”. (1) If this card is Ritual Summoned: You can make your opponent send 1 Spell/Trap Card they control to the GY. (2) When this attacking card destroys an opponent’s monster by battle and sends it to the GY: …

• Zitat von deacon-frost-2k: „Ist schon ein Spoiler vom Adventskalender bekannt? Der soll ja nächste Woche raus kommen (18.10. dacht ich war release) “ Release is jetzt der (25.10.2018) und ja wirklich, den Spoiler hätte ich auch mal gern... wenigstens sind nur Holos drin...

• Was habt ihr euch gerade gekauft Thread

Nekroz™ - - Off Topic

Beitrag

kam am 10.10.18 schon bei mir an... riesen Paket... hammer geile Collection... muss bloß nu schaun, ob meine Mystery-Box nen Sound hat... scheint auch limitiert zu sein, da ich die Nummer 5387 von 16670 habe... etcg.de/forum/index.php/Attach…df583484635154a0f372e3390

• Was hört ihr gerade?

Nekroz™ - - Musik & Medien

Beitrag

hab ich mir mal mitgenommen... hör ich mir mal in die Arbeit an... etcg.de/forum/index.php/Attach…df583484635154a0f372e3390

• Zitat von Nekroz™: „hey Tokyo ghoul is´n Klasse Anime... am 12.10 kommt ja Tokyo Ghoul - The Movie der Real-Film... hat da jemand von euch schon Erfahrungen gemacht, also vom gucken her - schon was gesehen... kann man den Empfehlen-/Anschauen...??? schon mal “ der Movie is da... scho allein wegen dem Cover, musste ich mir die Steelbook holen... mal schaun was´se daraus gemacht haben... etcg.de/forum/index.php/Attach…df583484635154a0f372e3390

• Zitat von selfmader: „Zitat von Nekroz™: „Iustia’s Flavor Text Iustia.png Shugoryuu Iustia / Iustia the Guardragon Level 2 WATER Dragon Tuner Normal Monster 0/2100 The World Key sheds tears that do not flow, as destiny is fulfilled. The Gates of the Divine crumble before the braying, and the snake devours the dream of the protector(s). That soul lies in the place where it all began, while their soul lies in the place where it all shall end. — This star, this world, is a divine prison that should…

• Iustia’s Flavor Text Iustia.png Shugoryuu Iustia / Iustia the Guardragon Level 2 WATER Dragon Tuner Normal Monster 0/2100 The World Key sheds tears that do not flow, as destiny is fulfilled. The Gates of the Divine crumble before the braying, and the snake devours the dream of the protector(s). That soul lies in the place where it all began, while their soul lies in the place where it all shall end. — This star, this world, is a divine prison that should never be unlocked.

• Time for the latest song & dance from everyone’s favorite Idol-Burn theme. 395_20181001041753_zwItZrsUmGzrsbJ7MwjIBMljnMtDEnI3XOkw5SEhY3NGSUCfGlnFyOmZbVad8iWV.png Trickstar Band Guitarsweet Light Fairy / Fusion / Effect LV7 2200/1200 1 “Trickstar” Link Monster + 1 “Trickstar” monster (1) Double any effect damage a “Trickstar” Link Monster you control linked to this card inflicts to your opponent. (2) Each time a “Trickstar” monster inflicts effects damage to your opponent: This card gains ATK eq…

• Alternatively, My Little Sister Can’t Be This Good a Card. Do_ORTKVAAAMeCW.jpg SAST-JP023 Madolche Puddingcessoeur EARTH Fairy/Effect LV4 1400/1400 You can only use this card name’s (1) and (2) effects once per turn each. (1): If you have no monsters in your GY: You can Special Summon this card from your hand. (2): If this card is Special Summoned: You can Special Summon 1 “Madolche” monster from your hand or Deck, except “Madolche Puddingcessoeur”, also reduce its Level by 1, also, for the rest…

• The seventh and final(?) World Legacy is revealed! DotY72nUwAENIPX.jpg SAST-JP016 Sei’ibutsu – “Sei Hitsu” (OCG: Star Relic – “Star Ark”/TCG: World Legacy – “World Ark”) Level 7 DARK Machine Effect Monster ATK 2500 DEF 500 You can only use the (1)st and (3)rd effects of this card’s name each once per turn. (1) If a Link Monster(s) you control is destroyed by an opponent’s card effect and sent to your GY: You can send this card from your hand to the GY, then target 1 of those Link monster(s); Spe…

• Zitat von Nequiem: „Sowohl diese als auch die LC02 werden dann wohl im alten Kartenlayout nachgedruckt werden? Also weder Götter noch Ungeheuer mit holografischen Levelsternen? “ genau, nur die Schrift leuchtet... obwohl ich das sehr schade finde... umso mehr leuchtet um so besser... also finde ich... hoffe ja das die Götter, also die in der LC01 irgendwann mal noch in SECRET gedruckt werden, also die nicht spielbaren Götter...

• Zitat von C-O-N-A-N: „Kann mir jemand nochmal sagen wann es die Kaibs Deckbox mit sleeves gab? sollten die jetzt aus kommen? “ du meinst die oder... kcc_sleeve-poly_mock.jpg kcc_cardcase_mock.jpg es gibt noch ne... - Game Mat Kaiba - 9-Pocket Portfolio Kaiba gibts alles schon seit dem 27.09 also zumindest hängt bei mir alles voll...