Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 1.000. Es gibt noch weitere Suchergebnisse, bitte verfeinern Sie Ihre Suche.

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• And one of the Variant Cards is revealed! Yugi’s revealed skill is a card that reflects the Pharaoh’s ability to manipulate the very nature of Duels. EN_YU_B2-1.jpg Flip this card over when you activate this Skill. SS01_ENAS3-1.jpg SS01-ENAS3 Final Draw Yami Yugi/Skill Activate this Skill during your Main Phase. Once per turn, during your turn, you may place a counter on this Skill. If it has 3 or more counters when you would draw a card, you may search your Deck for any card and add it to your …

• Special Pack 20th Anniversary Pack Volume 4 And the Xyz Summoned Skull finally is constructed from the Overlay Network Xyz-Summoned-Skull.png 18SP-JP401 Daemon no Chouetsu / Exceeds Skull Archfiend Rank 6 DARK Fiend Xyz Effect Monster ATK 2500 DEF 1200 Materials: 2 Level 6 monsters (1): This card’s name becomes “Summoned Skull” while on the field. (2): If a “Summoned Skull” you control would be destroyed by battle or card effect, you can detach 1 material from this card instead. (3): If this Xyz…

• Was habt ihr euch gerade gekauft Thread

Nekroz™ - - Off Topic

Beitrag

Zitat von Yami-Silver: „Zitat von Nekroz™: „Edit: den musste ich auch nu haben... Berry Blue geile Farbe... “ Der wievielte PS4 Controller ist das?^^ “ 9 hab ich etz... die Farben sind einfach geil... den Dualshock Copper und Blue Camouflage hol ich mir irgendwann auch noch... Controller-Sammler...

• So you like the Train/Railway series? You also like having many trains? This is the card for you. e726b404.jpg LVP2-JP051 Kikan Juuren Anger Knuckle / Double Header Anger Knuckle Link 2 EARTH Machine Link Effect Monster ATK 1500 Link Arrows: Middle-Right, Bottom-Center Link Materials: 2 Machine monsters You can use only one effect per turn among the (1)st and (2)nd effects with this card’s name, and only once that turn. Cannot be used as Link Material. (1) During either player’s Main Phase: You …

• Was habt ihr euch gerade gekauft Thread

Nekroz™ - - Off Topic

Beitrag

Hammer Teil... der FALLOUT kann beginnen... mei freu ich mich auf diesen Titel... schad das nu net WE is... etcg.de/forum/index.php/Attach…eec3c11c0f28f793e9ef5f1a0 Edit: den musste ich auch nu haben... Berry Blue geile Farbe... etcg.de/forum/index.php/Attach…eec3c11c0f28f793e9ef5f1a0

• hoffe auf einen richtigen starken Lord of Magician... den hier opfern und den neuen auf´s Feld... 300 muss ich gleich mal schaun, wo ich das Structure-Deck hin hab...

• was richtig lustig wäre, wenn man die Chips mit den Tisch umwerfen, und den ganzen Gewürz-Karten kombinieren könnte... wäre doch´n mega lustiges Deck... Kartoffel-Chips die sich selbst Essen... kei Ahnung ob da überhaupt noch was kommt...

• Another extender and recycle draw card for the Salamangreat Theme is revealed! 847afcfb.png SD35-JP002 Salamangreat Mole Level 1 FIRE Cyberse Effect Monster ATK 0 DEF 0 You can only use the (1)st and (2)nd effects of this card’s name each once per turn. (1) During the Main Phase of a turn in which you Link Summoned a Link Monster: You can Special Summon this card from your hand to your Monster Zone that a Link Monster points to. (2) If you control no monsters: You can banish this card from the G…

• Zitat von Yugioh-Survival: „Im Kartenladen Berlin. “ mei hast du Glück... bei mir is auch nu nix aufgetaucht... hoffe da kommt noch was rein... kei Lust aus´m Internet zu Kaufen-/Bestellen...

• Zitat von Yami-Silver: „Zitat von Nekroz™: „hab ich mir gestern den 8.11 holen können... lag vielleicht daran, das der 1.11 wo´s erscheinen sollte, ein Feiertag war...??? und es so auf den 8.11 gefallen is, so war´s jedenfalls bei mir... na wenigstens hab ich´s etz... etcg.de/forum/index.php/Attach…eec3c11c0f28f793e9ef5f1a0 “ Ohne Nekroz™ Zettel glaube ich nicht das es deine sind “ den gibts nur bei... was habt ihr euch gerade gekauft Thread...

• da weiß ich was ich am WE schau... - Digimon Teil 5 - Overlord - Movie´s jup das sind meine Anime´s gerade... etcg.de/forum/index.php/Attach…eec3c11c0f28f793e9ef5f1a0

• hab ich mir gestern den 8.11 holen können... lag vielleicht daran, das der 1.11 wo´s erscheinen sollte, ein Feiertag war...??? und es so auf den 8.11 gefallen is, so war´s jedenfalls bei mir... na wenigstens hab ich´s etz... etcg.de/forum/index.php/Attach…eec3c11c0f28f793e9ef5f1a0

• will ich endlich haben... From Viz’s card articles and a video about Danger! 1108-ygo-1.jpg HISU-EN006 Cerulean Sacred Phoenix of Nephthys Level 8 FIRE Winged Beast Ritual Effect Monster ATK 3000 DEF 1000 You can Ritual Summon this card with “Rebirth of Nephthys”. You can only use each of the following effects of “Cerulean Sacred Phoenix of Nephthys” once per turn. • During your Main Phase: You can destroy “Nephthys” cards in your hand and/or face-up field, then destroy an equal number of monste…

• Meant to support Lord of D. strategies! EN_KA_B2.jpg Seto Kaiba Skill Card Flip this card over when you activate this Skill. SS02_ENAS3.jpg Dragon Caller Kaiba / Skill Once per Duel, you can use 1 of the following Skills. • If you successfully Normal Summon “Lord of D.”, add 1 “The Flute of Summoning Dragon” from your Deck or GY to your hand. • Reveal “The Flute of Summoning Dragon” from your hand, then add 1 “Lord of D.” from your Deck or GY to your hand.

• da bin ich ja mal gespannt... das heißt ja auf Deutsch - Unendlichkeitsjäger aber auf Namen eines Sets, braucht man ja nicht gehen, is ja selten richtig... aber hört sich für mich eher nach NUMMERNJÄGER an... her mit den XYZ Karten... vielleicht auch neue Unendlichkeits-Maschinen...

• [OCG] Deck Build Pack: Infinity Chasers The next member of the Deck Build Pack series is announced. The latest “Official Card Game” Booster Pack of the “Deck Build Pack” series, that makes it easy to build Decks of multiple themes, is being announced for release on February 23rd, 2019. With this pack, you can obtain new cards of three different types of themes, and get your hands on necessary and versatile reprints that you’ll need to help build the Decks in this pack. 5 Cards Per Pack 15 Packs …

• A new Quick-Play Spell for Cyber Angel Decks is confirmed via the commercial. 0e906f42.jpg Sougon-naru Kikai Tenshi (Majestic Machine Angel) Quick-Play Spell Card (Unconfirmed) You can only activate 1 card with this card’s name per turn. (1) Tribute 1 “Cyber Angel” Ritual Monster from your hand or field, then target 1 LIGHT Fairy monster you control; it gains X00 ATK/DEF x the Level of the Tributed monster, also if it battles a monster Special Summoned from the Extra Deck, negate the effects of …

• Was hört ihr gerade?

Nekroz™ - - Musik & Medien

Beitrag

is das nicht auch´n Ohrwurm... youtube.com/watch?v=uSbxCX2LVps

• One of Joey’s skills is revealed, that works to support his Deck’s Fusion Strategy! ItsWheelerTimeBaby.jpg Flip this card over when you activate the Skill. OldBuddyOldFriendOld.jpg Pal-O’Mine-zation! Joey / Skill During your turn, you may reveal 1 Normal Monster in your hand. This turn, that Monster can substitute for any 1 Fusion Material. If you do, the other Fusion Material(s) must be the correct one(s). This Skill can only be used once per Duel.

• One of the first new cards from the Salamangreat Structure Deck is revealed! And it’s an in-theme destruction card! Dqz8pvNX4AACGDW.jpg SD35-JP032 Salamangrate Rage / Salamangreat Rage Normal Trap Card You can only activate 1 card with this card’s name per turn. (1) Choose 1 of the following. • Send to the GY 1 “Salamangreat” monster from your hand or that you control face-up, then target 1 card on the field; destroy that target. • Target 1 “Salamangreat” Link Monster you control that was Link S…