Finds einfach nur langweilig, wieder Waifu Drachen.

[OCG] Deck Build Pack: Justice Hunters (SPU: 17. März)
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Finds einfach nur langweilig, wieder Waifu Drachen.
Ein weiblicher Charakter macht Decks gleich zu Waifu Decks?
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Ein weiblicher Charakter macht Decks gleich zu Waifu Decks?
Jetzt wo du es sagst. Der 4er ist ein Kerl so wie es ausschaut. Dachte zuerst das sind beides Frauen.
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Die dicken Nerds mit Vollbart und Körpergeruch haben halt das meiste Einkommen, da Informatiker. Und die kriegst du halt nur mit Waifu-Karten.
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Die dicken Nerds mit Vollbart und Körpergeruch haben halt das meiste Einkommen, da Informatiker. Und die kriegst du halt nur mit Waifu-Karten.
Bin zwar Informatiker, aber Körperfülle, Vollbart und Körpergeruch hab ich nun überhaupt nicht. 😉
Wenn das Deck spielbar ist, dann ist man halt gezwungen Waifu-Deck zu spielen.
Aber stimmt, ich persönlich vermisse so die alten Artworks aus den Reihen LOB bis TLM.
Zumindest ist das erste Deck bekannt und liest sich ganz gut.
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Wenn das Deck spielbar ist, dann ist man halt gezwungen Waifu-Deck zu spielen.
man ist zu garnix gezwungen
und auf den ersten blick sieht das deck nicht besonders gut aus. also für T1 im jahr 2025 verhältnisse. spielbar ist noch immer was anderes als top tier
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Bin zwar Informatiker, aber Körperfülle, Vollbart und Körpergeruch hab ich nun überhaupt nicht. 😉
(single?
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Wenn das Deck spielbar ist, dann ist man halt gezwungen Waifu-Deck zu spielen.
Aber stimmt, ich persönlich vermisse so die alten Artworks aus den Reihen LOB bis TLM.
Zumindest ist das erste Deck bekannt und liest sich ganz gut.
Schau mir garnichtmal mehr die karten richtig an. XD
Aber trotzdem, es ist ein Nebenset und wenn das deck gut ist, wirds teuer und ich werd vor 2026 da nicht ran gehen.
Die ganz alten arts sind ja nett und einfach gehalten aber für themen kann man so doch durch viele deteils mehr erzählen.
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Es ist ein going Second deck.
Im Grunde stellt sich nur die Frage, durch wie viele Handtraps kommt es durch.
Auf den ersten Blick wirkt es so, als hat das Deck viele Karten, die zwar viel machen können aber nicht wirklich was reißen.Das eine Fusionsmonster gibt zwar Karten auf die Hand zurück aber nur gegen eigene Handkarten. Da hilft auch die Themeneigene Branded Fusion nicht so richtig viel. Das Andere kann zwar einiges zerstören, die Frage ist nur, wie viele Effekte hat man going second bei aktuell 20+ Handtraps im Deck übrig.
Wenn das alle Karten sind, bin ich echt gespannt was da schlussendlich raus kommt.
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DBJH-JP016 Cupsie☆Yummy
Level 1 LIGHT Beast Effect Monster
ATK 0
DEF 1600
You can only Special Summon with the (1)st effect of this card’s name once per turn. You can only use the (2)nd effect of this card’s name once per turn.
(1) If you control a Link-1 monster or a Level 2 Synchro Monster, you can Special Summon this card (from your hand).
(2) If this card is Normal or Special Summoned: You can add 1 “Yummy” card from your Deck to your hand, except “Cupsie☆Yummy”, or, if it was Special Summoned by a Synchro Monster’s effect, you can draw 1 card instead.
DBJH-JP017 Cooky☆Yummy
Level 1 LIGHT Beast Effect Monster
ATK 1000
DEF 0
You can only Special Summon with the (1)st effect of this card’s name once per turn. You can only use the (2)nd effect of this card’s name once per turn.
(1) If you control a Link-1 monster or a Level 2 Synchro Monster, you can Special Summon this card (from your hand).
(2) If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 face-up monster your opponent controls; it loses 1000 ATK, or, if this card was Special Summoned by a Synchro Monster’s effect, you can destroy that monster instead.
DBJH-JP018 Lollipo☆Yummy
Level 1 LIGHT Beast Effect Monster
ATK 600
DEF 1200
You can only Special Summon with the (1)st effect of this card’s name once per turn. You can only use the (2)nd effect of this card’s name once per turn.
(1) If you control a Link-1 monster or a Level 2 Synchro Monster, you can Special Summon this card (from your hand).
(2) If this card is Normal or Special Summoned: You can target 1 card in your opponent’s GY; shuffle it into the Deck, or, if this card was Special Summoned by a Synchro Monster’s effect, you can banish that card instead.
DBJH-JP019 Cupsie★Yummy Way
Level 2 LIGHT Beast Synchro Tuner Effect
ATK 0
DEF 2200
Materials: 1 Tuner + 1 non-Tuner monster
For this card’s Synchro Summon, you can treat 1 Link-1 monster you control as a Level 1 Tuner. You can only use the (1)st and (2)nd effect of this card’s name each once per turn.
(1) If this card is Synchro Summoned: You can add 2 “Yummy” monsters from your Deck to your hand, then discard 1 card.
(2) When your opponent activates a card or effect (Quick Effect): You can return this card to the Extra Deck; Special Summon up to 2 “Yummy” monsters from your GY.
DBJH-JP020 Cooky★Yummy Way
Level 2 LIGHT Beast Synchro Tuner Effect Monster
ATK 1600
DEF 0
Materials: 1 Tuner + 1 non-Tuner monster
For this card’s Synchro Summon, you can treat 1 Link-1 monster you control as a Level 1 Tuner. You can only use the (1)st and (2)nd effect of this card’s name each once per turn.
(1) If this card is Synchro Summoned: You can target up to 2 face-up monsters on the field; change them to face-down Defense Position.
(2) When your opponent activates a card or effect (Quick Effect): You can return this card to the Extra Deck; Special Summon up to 2 “Yummy” monsters from your GY.
DBJH-JP021 Lollipo★Yummy Way
Level 2 LIGHT Beast Synchro Tuner Effect Monster
ATK 1200
DEF 1200
Materials: 1 Tuner + 1 non-Tuner monster
For this card’s Synchro Summon, you can treat 1 Link-1 monster you control as a Level 1 Tuner. You can only use the (1)st and (2)nd effect of this card’s name each once per turn.
(1) If this card is Synchro Summoned: You can Special Summon 2 “Yummy” monsters from your GY, but their effects are negated.
(2) When your opponent activates a card or effect (Quick Effect): You can return this card to the Extra Deck; Special Summon up to 2 “Yummy” monsters from your GY.
DBJH-JP022 Yummy★Snatchy
LINK-1 LIGHT Beast Link Effect Monster
ATK 600
Link: Bottom
Materials: 1 Level 4 or lower LIGHT Beast monster
You can only use the (1)st effect of this card’s name once per turn.
(1) If this card is Special Summoned: You can place 1 “Yummy” Field Spell from your hand or Deck face-up on your field, also you cannot Link Summon Link-3 or higher Link Monsters for the rest of this turn.
(2) Once per Chain, during the Main Phase or your opponent’s Battle Phase (Quick Effect): You can pay 100 LP; immediately after this effect resolves, Synchro Summon using a “Yummy” monster you control.
DBJH-JP023 Yummysment★Minion
Field Spell Card
You can only use the (2)nd and (3)rd effect of this card’s name each once per turn.
(1) “Yummy” monsters you control gain 500 ATK for each LIGHT Beast monster on the field.
(2) If you control a Link-1 monster: You can target 1 Level 1 “Yummy” monster in your GY; Special Summon it.
(3) If this card is in your GY: You can target 2 “Yummy” monsters in your GY and/or banishment; place them and this card on the bottom of the Deck in any order.
DBJH-JP024 Yummysment★Acrockie
Field Spell Card
You can only use the (1)st, (2)nd, and (3)rd effect of this card’s name each once per turn.
(1) If you Synchro Summon a LIGHT Beast Synchro Monster: You can target 1 card your opponent controls; destroy it.
(2) If a face-up monster(s) you control leaves your field by an opponent’s card effect: You can Special Summon 1 “Yummy” monster from your Deck.
(3) If this card is in your GY: You can target 2 “Yummy” monsters in your GY and/or banishment; place them and this card on the bottom of the Deck in any order.
DBJH-JP026 Yummy★Redemption
Continuous Trap Card
You can only use the (3)rd effect of this card’s name once per turn.
(1) Monsters your opponent controls lose 200 ATK for each LIGHT Beast monster you control and in your GY.
(2) Once per Chain, if you Synchro Summon a LIGHT Beast Synchro Monster: You can draw 1 card, then place 1 card from your hand on the bottom of the Deck.
(3) You can banish this card from your GY, then target 1 “Yummy” monster you control and 1 monster your opponent controls; switch control of both.
Reprints:
Gravity Controller
Where Arf Thou?
Obedience Schooled
https://ygorganization.com/atastytreathatsfuntoeat/
Da ich sowohl Synchro also auch Link 1er gut, finde, gefallen mir die Karten erstmal. Muss mich später noch mehr damit beschäftigen, um zu sehen wie gut/schlecht/broken die sind.
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Das ist schon ziemlich cute. Schade das es ein Deckbuidpack ist....
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Sind das wirklich noch Yu-Gi-Oh Artworks?
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die artworks sind nicht jedermanns sache aber vom gameplay design finde ich das thema sehr interessant. link monster als tuner? das hatten wir glaube ich noch nie.
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die Artworks werden immer schlimmer...
aber Japan ist ja bekannt mit ihren Kitsch...
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Besser als die zwölftausendste Waifu.
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Besser als die zwölftausendste Waifu.
Geschmackssache. Ich habe gerne nette Mädels auf meinen Karten. Wenn sie dann noch flauschige Ohren haben... um so besser.
Ok flauschige Ohren haben dieser hier zwar schon, aber ich würde einiges darum geben, bei der Strategiebesprechung der Artworks dabei gewesen zu sein. Auf dem ersten Blick kam mir nur ein WTF in den Sinn. Auf dem Zweiten Blick ebenso. Aber je länger ich auf die Karten starre, desto interessanter werden sie. Wobei interessant das falsche Wort ist. Aber ich weis noch nicht genau was aber irgendwas haben sie.
Werde ich auf jeden Fall mal einen Blick riskieren wenn die Karten bei uns sind. -
Prankids 2.0?
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Toons
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Find das Thema richtig interessant, die Effekt gefallen mir um mich da rein zu fuchsen und die Artworks tun ihr übriges für mich. Ich Liebs
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DBJH-JP005 星辰竜ムルル Dragon Tail Mulr
Level 3 DARK Dragon Effect Monster
ATK 1100
DEF 1500
You can only use the (1)st and (2)nd effects of this card’s name each once per turn.
(1) During the Main Phase (Quick Effect): You can Fusion Summon 1 “Dragon Tail” Fusion Monster from your Extra Deck, using monsters from your hand or field as material, also you cannot Special Summon from the Extra Deck for the rest of this turn, except Fusion Monsters.
(2) If this card is sent to the GY as material for a Fusion Summon: You can Set 1 “Dragon Tail” Spell/Trap from your Deck, then you can negate the effects of 1 face-up monster your opponent controls.
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Mulr kommt mir ziemlich gut vor. Ich glaube der macht das Deck um einiges besser.