Beiträge von Nekroz™

    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    image.png

    Arifureta 2 wurde angekündigt..


    Erscheinungsdatum: voraussichtlich August 2022


    darum gehts:


    Arifureta 2:

    geht in die zweite Runde! Nachdem er mit seiner gesamten Schulklasse in eine andere Welt transportiert und von seinen unzuverlässigen Kameraden zurückgelassen wurde, musste Hajime Nagumo lernen, alleine zurechtzukommen. Doch es gelang ihm, seine zuvor noch schwachen magischen Fähigkeiten zu verstärken und Mitstreiter zu finden, die ihn begleiten. So konnte er sogar seine Klassenkameraden retten und macht sich nun bereit für sein nächstes großes Abenteuer. Denn an seinem Plan hat sich nichts geändert: Er will noch immer um jeden Preis einen Weg zurück nach Hause finden! Doch nun muss er zunächst Myuu und ihre Mutter nach Erisen bringen. Unterwegs warten viele neue Herausforderungen auf Hajime und seine Begleiter. Werden sie es trotzdem schaffen, ihr Ziel zu erreichen?

    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    Kaze bekannt gegeben...

    Yashahime.png

    In der nicht ganz so fernen Zukunft werden Sesshoumaru und Rin Eltern zweier Töchter, Towa und Setsuna. Doch mit vier Jahren werden die beiden Zwillingsschwestern durch einen Waldbrand getrennt und Towa gelangt durch ein Zeitreiseportal in das Japan der Gegenwart, in dem sie von Kagomes jüngerem Bruder Sota gefunden und aufgezogen wird. Setsuna wird unterdessen unter Kohaku zur Dämonenjägerin ausgebildet. Zehn Jahre gehen ins Land, bevor sich erneut ein Zeitportal öffnet und Setsuna sowie ihre Cousine Moroha, die Tochter von Inu Yasha und Kagome, mitsamt einem Dämon in die Gegenwart teleportiert. Towa freut sich unglaublich, ihre Schwester wiederzusehen, Setsuna dagegen greift sie sofort an! Sie kann sich nicht an eine Schwester erinnern, denn als Kind hat ein Traumschmetterling ihre Träume, ihren Schlaf und ihre Erinnerung gefressen.

    Zu dritt machen sie sich nun auf, die verlorene Vergangenheit von Setsuna zurückzuholen und Dämonen zu besiegen!


    Die nächste Generation ist bereit, ihre eigenen Abenteuer zu erleben: In Yashahime: Princess Half-Demon lassen sich die Kinder von Inu Yasha und Sesshoumaru auf ein Abenteuer ein, ohne mitunter zu wissen, welch großes Erbe sie da antreten …


    Wir werden die Serie im Laufe des Jahres auf Disc herausbringen, bleibt gespannt, wann es so weit sein wird!

    It’s time for the charge of rebellion to begin its two colored swing and sway once again!

    7b9d07a3.jpg?resize=300%2C169&ssl=1

    The +1 Bonus Pack Card’s Prismatic Secret Rare is… “Odd-Eyes Rebellion Dragon’!


    [TCG] Grand Creators Full Set List

    Talk about a dramatic entrance

    FIS3yj6aMAQMgl-.jpg?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP073 Dragmaturgy (Dogmatikaturgy)

    Normal Trap Card

    You can only use 1 of the 1st and 2nd effect of this card’s name per turn, and only once that turn.

    (1) Ritual Summon 1 “Dogmatika” Ritual Monster from your hand or Deck, by Tributing “Dogmatika” monsters and/or Ritual, Fusion, or Synchro Monsters from your field whose total Levels exactly equal the Level of the Ritual Monster you Ritual Summon.

    (2) You can banish this card from your GY, then target 2 “Dogmatika” monsters with different Levels in your GY; add 1 of them to your hand, and place the other on the bottom of the Deck.

    [OCG] Power Pros x Yu-Gi-Oh! Collab

    I’m not sure these would be internationally released despite being a Konami IP.


    Konami’s Power Pros IP (known in Japan as Powerful Pros Yakyuu) is doing a crossover with Yu-Gi-Oh! with Power Pros’ current mobile phone game

    6b87b8e0-1.jpg?resize=300%2C168&ssl=1

    By clearing missions in the app, you can then show you cleared them to staff at Geo, TATSUYA or Konami Satellite Shops throughout Japan to recieve a pack including Dark Magician (in the Power Pros art style) and Power Pro Lady Sisters (a Vanilla promo based on the Harpie Lady Sisters, flavor text currently illegible).


    The missions last from January 18th (After Maintenance) to February 3rd, and you can get the cards on January 18th (After Maintenance) to February 10th at the select partner locations.

    Look, I don’t know how Junk Synchron is an Infernity card either.

    Red-EyesSoul-206x300.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP005 Red-Eyes Soul

    Level 7 DARK Dragon Effect Monster

    ATK 900

    DEF 2000

    You can only use the 2nd effect of this card’s name once per turn, also you can only use its 3rd effect once per Duel.

    (1) This card’s name becomes “Red-Eyes Black Dragon” while face-up on the field or in the GY.

    (2) If your opponent Special Summons a monster(s): You can send this card from your hand or field to the GY; Special Summon 1 “Red-Eyes” monster from your hand or Deck, except “Red-Eyes Soul”.

    (3) (Quick Effect): You can target 1 “Red-Eyes Black Dragon” in your Monster Zone; inflict damage to your opponent equal to its original ATK.

    BridgeOfSalvation.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP014 Sukui no Kakehashi (Bridge of Salvation)

    Normal Trap Card

    You can only apply the 1st and 2nd effect of this card’s name each once per Duel.

    (1) If there are 2 or more different Types among Level 10 or higher monsters on the field: Shuffle all cards in both player’s hands, fields, and GYs to the Deck, except this card, then each player draws 5 cards.

    (2) You can banish this card from your GY; add 1 “Crystal Beast” monster and 1 Field Spell from your Deck to your hand.

    ReturnOfTHeReaper.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP021 Maimodotta Shinigami (Return of the Reaper)

    Normal Spell Card

    (This card is always treated as an “Infernity” card.)

    You can only use the 1st and 2nd effect of this card’s name each once per turn.

    (1) Special Summon 1 of your “Infernity” monsters that is banished, in your hand, or in your GY.

    (2) If a face-up “Infernity” monster(s) you control is destroyed by battle, or leaves the field by an opponent’s card effect, while this card is in your GY: You can Set this card to your field.

    Reprints:

    Red-EyesInsight-206x300.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP010 Red-Eyes Insight

    RainbowDragon.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP018 Rainbow Dragon

    JunkSynchron.png?resize=206%2C300&ssl=1

    HC01-JP023 Junk Synchron

    Run away and live to fight another day.

    FIS3J_faAAIZb2O.jpg?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP057 Rakuin Soushitsu (Branded Forfeiture)

    Normal Spell Card

    You can only activate 1 card with this card’s name per turn.

    (1) Target 1 Fusion Monster you control and 1 monster Special Summoned from the Extra Deck your opponent controls; return them to the Deck. During the End Phase of this turn, each player can Special Summon 1 Fusion Monster from their Extra Deck that lists “Fallen of Albaz” as a material.

    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    Nothing remains in the end. Not even effects. Not even LP.

    FIS24T1acAYg1Ox.jpg?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP056 Hisui Jubaku (Icejade Curse)

    Continuous Spell Card

    You can only use the (2) effect of this card’s name once per turn.

    (1) While there is an “Icejade” monster and an “Icejade Depths Inion Cradle” on the field, your opponent cannot activate the effects of monsters on the field that have been Summoned this turn.

    (2) When your “Icejade” monster destroys an opponent’s monster by battle: You can target that destroyed monster; inflict damage to its original ATK to your opponent.

    But what about Burgoth MK-7 that sings a black hole into submission?

    FIS11VraUAMm_0M.png?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP029 Mk-11 Suirikuryouyou Burgoth Mk-11 (Amphibious Bugroth MK-11)

    Level 5 WATER Machine Effect Monster

    ATK 1850

    DEF 1500

    You can only use the (2) effect of this card’s name once per tun.

    (1) If “Umi” is not on the field, this card gains 700 ATK but it cannot attack directly.

    (2) If “Umi” is on the field: You can target 1 face-up non-WATER monster; destroy that monster.

    100% tax on hand effects.

    FH54lbhakAEnJDv.jpg?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP079 Cross X-Clusion

    Trap Counter

    (1) When your opponent activates a monster effect from the hand: Negate that activation, then, if your opponent has any cards in their hand, your opponent discards 1 card of their choice.

    Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

    A new Jar monster arrives, to make life even more wild!

    FH54Xj1akAUzdQe.jpg?resize=300%2C216&ssl=1

    DIFO-JP031 Reverse Pod (Flip Jar)

    Level 3 EARTH Rock Flip Effect Monster

    ATK 800

    DEF 900

    You can only use this card name’s effect once per turn.

    (1) FLIP: Change all other monsters on the field to face-down Defense Position, then, return all face-up Spell/Traps on the field to the hand, then, each player can Set Spell/Traps from their hand, up to the number of their cards returned to the hand by this effect.