D-Hero Dark World mit Evil Heros

  • 3x Gold
    3x Silva
    2x cyber dragon
    stratos
    disc comander
    2x fear monger
    dasher
    evil hero malicious edge
    2x evil hero infernaler geiner
    sangan
    baumfrosch
    trooper
    snipe hunter
    morphing jar
    breaker


    3x dark world lightning
    2x destiny draw
    mst
    heavy storm
    brain control
    smashing
    card destruction
    premature burial
    2x enemy controller
    foolish burial


    call
    mirror force
    torrential




    Strategie: beatdown
    - dark worlds aufs feld bringen und dann effekt von gainer nutzen damit sie 2x angreifen können. also viel schaden amchen können
    -evil heros können auch von stratos gesucht werden d.h. strtos ist hier noch flexibler einsetzbar als sonst schon
    mit d-heros bekomme ich speed und schnell die nötigen karten auf die hand
    - evil hero malicous edge wird perfekt von gainer unterstützt zudem ist er auch stärker als die monarchen oder jinzo


    gewinnen tue ich dadurch das ich schnell viel schaden mache. den gainer hab ich sehr schnell auf der hand (spiele ihn aj 2x dazu kommt noch stratos ). ich bringe mein dark world raus nutze den effekt von gainer und schon kann er 4600 schaden machen. am besten ist es wenn ich den effwekt auch malicous edge mache das wären dann jewils 2600 die durch defensive gehn.




    wollte mal fragen wie ihr das deck findet und was ihr evtl. noch für verbesserung vorschläge für mich habt...




    GLAS-JP003 Evil Hero Malicious Edge [Super Rare]
    EARTH/Demon - Effect/7/2600/1800
    When there is a Monster on your opponent's side of the field you can Normal Summon this card by tributing one Monster on your side of the field. If this card battles with a monster in defense position and the attack strength exceeds the defense strength of that monster, inflict the difference as battle damage to your opponent's life points.


    GLAS-JP004 Evil Hero Hell Gainer [Rare]
    EARTH/Demon/4/1600/0
    By removing from play this card during your Main Phase 1, 1 face-up Demon-Type monster you control can attack twice during the Battle Phase of this turn. If you do this, Special Summon this card in face-up Attack Position during your 2nd Standby Phase after this effect was used.